رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با توجه به پایان قطعی پاندمی کرونا و همچنین همزمانی دهه پایانی ماه صفر با پایان شهریورماه، شمار ورود زائران داخلی و خارجی به استان افزایش خواهد داشت.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی: احتمال افزایش تعداد زائران ورودی به مشهد در دهه پایانی ماه صفر

به گزارش قدس خراسان، محمود مادرشاهیان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۲۰ پروژه با ارزش حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان در انواع واحدهای اقامتی در خراسان رضوی در حال ساخت، تبدیل و توسعه داریم که پس از تکمیل به ظرفیت اقامتی استان اضافه خواهند شد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و پیک سفر در این ایام، ادامه داد: امسال با توجه به پایان قطعی پاندمی کرونا و همچنین همزمانی دهه پایانی ماه صفر با پایان شهریورماه و نیز افزایش زائران خارجی، به احتمال زیاد، شمار ورود زائران داخلی و خارجی به استان افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون زائر و مسافر داخلی و خارجی را داریم.

مادرشاهیان گفت: در هر صورت تمامی هتل‌های استان همچنان دارای ظرفیت اقامتی خالی هستند وهیچ مشکلی در زمینه اقامت میهمانان وجود ندارد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از آمادگی کامل هتل‌های مشهد برای ارائه خدمات بدون هیچگونه افزایش قیمت به زائران در طول ایام تابستان خبر داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۲۵۳ هتل با ظرفیت ۶۵ هزار نفر شب در استان خراسان رضوی فعال هستند.

مادرشاهیان گفت: طولانی بودن فرایندهای اداری، مشکل تامین مالی به دلیل افزایش هزینه‌های تکمیل پروژه و چالش‌های فراوان در دریافت تسهیلات، مشکل اصلی واحدهای اقامتی در دست ساخت است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.