مخالفان نتانیاهو امروز سه شنبه اعتراضات گسترده خود با عنوان «روز فلج کننده سراسری اسرائیل» را در مناطق اشغالی ۱۹۴۸ آغاز کردند.

آغاز اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها تحت عنوان «روز فلج کننده سراسری»

به گزارش قدس آنلاین، هزاران صهیونیست امروز سه شنبه بر اساس فراخوان قبلی برای اعتراض به اصلاحات قضایی ادعایی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل، دست به اعتراض زده‌اند.

مخالفان نتانیاهو نام اعتراضات امروز خود را «روز فلج‌کننده سراسری» نامیدند. معترضان به این اصلاحات تلاش دارند با تمرد و اعتراض و اعتصاب‌ها، سراسر فلسطین اشغالی را فلج کنند و مانع تصویب طرح جنجالی قضایی کابینه رژیم اشغالگر شوند.

آغاز اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها تحت عنوان «روز فلج کننده سراسری»آغاز اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها تحت عنوان «روز فلج کننده سراسری»

در همین زمینه فیلمی از اعتراضات گسترده شهرک نشینان صهیونیست در مخالفت با تغییرات قضایی مد نظر نتانیاهو منتشر شده است که نشان می‌دهد مخالفان با برپایی چادر در خیابان‌ها به دنبال اجرای طرح خود برای فلج کردن اوضاع رژیم اشغالگر قدس هستند.

معترضان به «کودتای قضایی» خیابان‌های تل‌آویو را بستند

صهیونیست‌های معترض به اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو که آن را کودتا قضایی می‌دانند، چهارراه کابلان در تل‌آویو اشغالی را بستند و با پلیس درگیر شدند.

صدها نظامی ذخیره صهیونیست به اعتراضات سراسری ملحق شدند

 رادیو رژیم اسرائیل گزارش داد که ۳۰۰ نفر از نیروهای ذخیره در سازمان سایبری ارتش این رژیم اعلام کردند که به تظاهرات سراسری علیه کودتای قضایی در اراضی اشغالی محلق می‌شوند.

ترک خدمت ۳۰۰ نظامی واحد حملات سایبری ارتش اسرائیل در اعتراض به کودتای قضایی نتانیاهو

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلان کرد ۳۰۰ نظامی ذخیره ارتش اسرائیل در بخش حملات سایبری در اعتراض به کودتای قضایی نتانیاهو اعلان کردند که همکاری شان با این یگان را متوقف کرده اند.

بنی گانتس: در جنگ داخلی شکست خواهیم خورد

بنی گانتس، وزیر جنگ اسبق رژیم اسرائیل و رهبر اپوزیسون این رژیم مدعی شده است که رژیم اسرائیل در هرجنگی که علیه دشمنانش ورود کند، پیروز خواهد شد. با این حال او یک استثنایی قائل شده است و آن جنگ داخلی است. او گفته ما تنها در جنگ داخلی شکست خواهیم خورد. گانتس از وجود «تمایلاتی» خبر داده و گفته است که باعث خواهد شد به کابینه نتانیاهو ملحق شود.

سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی: همه چیز در اسرائیل از کنترل خارج شده است

تام نایدس سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در واکنش به آغاز روند تصویب کودتای قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنست و اعتراضات گسترده سران جناح مخالف و راهپیمایی معترضین در سراسر سرزمین های اشغالی اعلان کرد کلیه امور در اسرائیل از کنترل خارج شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.