۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 893067

هافبک تیم ملی فوتبال ایران رسما راهی لخ‌پوزنان شد ولی به دلیل مصدومیت تا سه ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

قلی‌زاده راهی لهستان شد

 به نقل از سایت اسپورت لهستان، سرنوشت علی قلی‌زاده، هافبک تیم ملی فوتبال ایران، برای فصل بعد مشخص شد و این بازیکن بعد از مدتی حضور در تیم کاسیم‌پاشای ترکیه، با قراردادی سه‌ساله به ارزش ۱.۸ میلیون یورو راهی لخ‌پوزنان لهستان شد.

هر چند قرار است تمرین‌های تیم لخ‌پوزنان برای فصل جدید به‌زودی آغاز شود اما بازیکن ایرانی از ابتدا آماده بازی نخواهد بود. او پس از مصدومیتی که چند ماه پیش در تیم کاسیم‌پاشا ترکیه نصیبش شد، دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد. به نظر می‌رسد او تا سه ماه دیگر به میادین بازگردد و به این ترتیب شروع فصل جدید لهستان را از دست خواهد داد.

لخ‌پوزنان برای این بازیکن مبلغ ۱.۸ میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و قرارداد این بازیکن تا پایان ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

علی قلی‌زاده پس از پنج فصل حضور در اسپورتینگ شارلوا که در آنها ۱۴۳ بازی (۲۳ گل و ۲۶ پاس گل) با راه‌راه‌پوشان انجام داد بلژیک را ترک می‌کند تا راهی لیگ فوتبال لهستان شود. پیش از او فرشاد احمدزاده مدتی در لیگ فوتبال لهستان حضور داشت.

قلی‌زاده ۲۷ ساله فصل گذشته در مجموع ۲۵ بازی برای این تیم انجام داد و یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل نیز  ثبت کرد. او همچنین در جام جهانی قطر حضور پیدا کرد؛ جایی که در هر سه بازی مرحله گروهی ایران بازی کرد و یک پاس گل مقابل انگلیس به ثبت رساند. او در مجموع ۳۰ بازی برای تیم ملی ایران انجام داده و شش گل به ثمر رسانده است.

باشگاه شارلوا در حساب توئیتری‌اش با آرزوی موفقیت برای قلی‌زاده نوشت: علی قلی‌زاده به دنبال کشف افق‌های جدید است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.