شمار افسران و نظامیان ذخیره واحد سایبری تهاجمی رژیم صهیونیستی که مخالف لایحه جنجال برانگیز تغییرات قضایی این رژیم هستند، به ۳۰۰ نفر افزایش یافته و آنها در طوماری اعلام کرده اند که برای "کابینه مجرم بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم کار نمی‌کنند.

افسران واحد سایبری اسرائیل: برای کابینهِ مجرمِ نتانیاهو کار نمی‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، تعداد افسران و نظامیان ذخیره مخالف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو در واحد سایبری تهاجمی رژیم صهیونیستی رو به افزایش است و تعداد آنها که از انجام خدمت نظامی به دلیل اجرای تغییرات قضایی نافرمانی می کنند، اکنون به ۳۰۰ نفر رسیده است.

شب گذشته در پی اعلام تصویب بخشی از لایحه تغییرات قضایی در اولین مرحله بررسی آن در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، ۵۰ نظامی صهیونیست از انجام خدمت نظامی سرباز زدند. قرار است کنست این لایحه را در سه مرحله بررسی و تصویب کند.

این افسران و نظامیان ذخیره که امروز تعدادشان به ۳۰۰ نفر رسیده، در طوماری تاکید کردند: "کابینه نتانیاهو ثابت کرد که رویکردش نابودی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) است و اجرای تغییرات جدید، سنگ بنای یک اسرائیل فاسد، ظالم و ضعیف است."

در این طومار آمده است: "تحقیر علنی مشاور قضایی کابینه بر این مساله تاکید دارد که کابینه می خواهد سلطه قانونی را از بین ببرد و اعتراضات اسرائیلی ها علیه کودتای قضایی را به واسطه خشونت غیرقانونی سرکوب کند."

در بخش دیگری از این طومار آمده است که قرار دادن قابلیت های سایبری حساس و قابل استفاده در موارد نامناسب در دست کابینه مجرمی که به پایه های دموکراسی (مورد ادعای صهیونیستها) ضربه می زند، ممنوع است و ما نمی توانیم به فعالیت های خود در این زمینه ادامه دهیم.

در پایان این طومار آمده است: در روزهای اخیر از همکاران خود که در ارتش خدمت می کنند شنیده ایم که می گویند اعتماد به قدرت کابینه در اداره فعالیت های سایبری تهاجمی به شدت از بین رفته است. این تهدید و خطری واضح و روشن است، ما قدرت و توانایی خود را به خاطر یک ساختار مجرم توسعه نمی دهیم و به آنها برای آماده سازی نسل آینده برای اقدامات سایبری تهاجمی کمک نمی کنیم.

شب گذشته و همزمان با برگزاری جلسه کنست رژیم صهیونیستی برای بررسی بخشی از لایحه جنجالی تغییرات قضایی در اولین مرحله بررسی، منابع خبری از تظاهرات در مقابل ساختمان کنست و ورود چند معترض به آن خبر دادند.

ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی با معترضان به این لایحه که در ورودی‌های کنست حضور داشتند، درگیر شدند و شماری را بازداشت کردند.

کابینه حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنست در پایان ماه جولای، لایحه تغییرات قضائی را تصویب کند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضائی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

سراسر سرزمین های اشغالی امروز سه شنبه بار دیگر شاهد تظاهرات و اعتراض گسترده صهیونیست های معترض به لایحه تغییرات قضایی است.

روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.