رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: ۳۶ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به ارزش ۱۳ میلیارد تومان آزادسازی شد.

آزادسازی ۳۶ هزار مترمربع زمین کشاورزی در فیروزکوه

به گزارش قدس آنلاین، سید ولی الله حسنی روز سه شنبه در این باره گفت: با دستور مقام قضایی ۱۷ مورد تخریب در حوزه فنس‎ کشی، محوطه سازی وساخت بنا اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای احکام گذشته، اظهار داشت: تعداد زیادی از تخریب ها مربوط به احکامی است که از گذشته باقی مانده بود و در حال اجرای احکام گذشته وآزاد سازی اراضی هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فیروز کوه ادامه داد: جهاد کشاورزی شهرستان در چارچوب و ضوابط قانونی به شهروندان کمک می کند و متقاضیان قبل از هر گونه اقدام به ساخت و ساز، فنس کشی و احداث استخر از این اداره استعلام بگیرند تا در آینده متحمل خسارت و ضرر و زیان بابت اجرای حکم تخریب نشوند.

این مسئول افزود: شهروندان اداره جهاد کشاورزی و سایر دستگاهها نظیر بخشداری و دهیاری را همراه خود و نه مقابل خود ببیند و برای هر گونه ساخت و ساز درخواست مجوز کنند.

حسنی اضافه کرد: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که با توجه به قوانین و مقررات موجود به ساخت و ساز اقدام کنند تا با همراهی جهاد کشاورزی با رعایت قانون نسبت به ساخت و ساز و یا اراضی که نیاز به تغییر کاربری دارد،اقدام کنند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.