جشن بزرگ خانوادگی تجلی حیا به مناسبت هفته عفاف و حجاب در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار و در حدود ۲۰۰ هدیه ملزومات حجاب به شرکت کنندگان اهدا شد.

جشن بزرگ خانوادگی تجلی حیا در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش قدس آنلاین، جشن بزرگ خانوادگی تجلی حیا عصر امروز به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور پرشور بانوان و دختران بسیجی با هدف ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب و حفاظت از ارزش‌های معنوی و اعتقادی حوزه خانواده در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

این جشن بزرگ به همت بسیج ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) به‌صورت مردمی و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهاب مرادی و مدیحه‌سرایی حاج علی مهدوی نژاد و نیز با حضور خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی برپا شد.

 بانوان بسیجی پس از پایان این گردهمایی از حرم تا میدان حضرت عبدالعظیم (ع) با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر فتنه‌گر، الله‌اکبر، لبیک یا فاطمه و چادر حجاب زهراست" راهپیمایی کردند.

عفاف و حجاب سنگر حفظ خانواده در جامعه ایرانی است

محمدرضا بقائیان فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرری در حاشیه برگزاری این مراسم با اشاره به برنامه های فرهنگی صنوف در هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: در هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه‌های متعددی از سوی بسیج اصناف در نظر گرفته شده که شامل برگزاری ایستگاه عفاف و حجاب و موکب فرهنگی به همراه اجرای گروه سرود، تقدیر از کسبه محجبه ، برپایی غرفه  با موضوع حجاب ، اجرای مانور های فرهنگی و تذکر لسانی و ... است.

وی افزود: حوزه بسیج اصناف با همکاری کسبه بسیجی نسبت به چاپ پوستر عفاف و حجاب و نصب آن مقابل واحدهای صنفی  و اجرای طرح تخفیف به مناسبت هفته عفاف و حجاب در برخی از واحدهای صنفی اقدام کرده است.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرری رد پایان خاطر نشان کرد: امروز در راهپیمایی پایانی مراسم تجلی حیا در حدود 200 چادر و مقنعه از سوی بسیجیان اصناف به بانوان و دختران شرکت کننده اهدا شد.

جشن بزرگ خانوادگی تجلی حیا در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)جشن بزرگ خانوادگی تجلی حیا در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)جشن بزرگ خانوادگی تجلی حیا در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)جشن بزرگ خانوادگی تجلی حیا در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.