مدیر تیم ملی امید در واکنش به ممانعت استقلال از حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی امید می‌گوید قصدش مجادله با سرمربی استقلال نیست اما مگر نکونام خودش در تیم‌های ملی بازی نمی‌کرد که‌ حالا چنین برخوردی دارد.

مدیر تیم ملی امید: مگر نکونام در تیم‌های پایه نبود که حالا به تیم‌ملی امید بازیکن نمی‌دهد؟

تیم ملی فوتبال امید ایران فردا برای اردوی آماده‌سازی ۱۰ روزه عازم ترکیه خواهد شد. نفرات دعوت شده به این اردو دیروز خود را در مرکز ملی فوتبال به کادر فنی تیم امید معرفی کردند اما دو ملی‌پوش استقلال و یک ملی‌پوش پرسپولیس در اردو حاضر نشدند.محمدحسین زواری و سینا سعیدی‌فر دو ملی‌پوش استقلال و محمدمهدی احمدی ملی‌پوش پرسپولیس هستند که برای اردوی ترکیه به تیم ملی امید دعوت شده‌اند اما استقلال و پرسپولیس مانع حضور این بازیکنان در اردو شده است.

مهران فرقانی در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: من برای آقای نکونام ارزش قائل هستم و آرزویم پیشرفت مربیان ایرانی است اما همه باشگاه‌ها به تیم ملی امید بازیکن می‌دهند. به نظرتان باشگاه‌های دیگر اعتراض نمی‌کنند، وقتی که استقلال این کار را نمی‌کند؟ ما از آقای سامره خواهش کردیم که به نکونام بگوید کلاً یک اردو پیش رو داریم. بعد از این اردو، اردوی بعدی ما در روز فیفاست که هیچ تیمی به مشکل نمی‌خورد. درست است آقای نکونام مشکلات خودش را دارد و درک می‌کنیم مشکل بازیکن دارد و قصدمان هم مجادله با آقای نکونام نیست اما او هم در گذشته در تیم‌های ملی پایه حضور داشت و حالا باید مسیر را برای بچه‌ها فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.