۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
کد خبر: 893905

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم آنقدر بزرگ است که با هر شرایطی در هر جامی مدعی است. قطعا پرسپولیس با آمادگی لازم در لیگ قهرمانان حضور پیدا خواهد کرد.  

معینی: پرسپولیس بزرگ در هر جامی مدعی است

به گزارش قدس آنلاین فریدون معینی  درباره لغو اردوی پرسپولیس به ترکیه اظهار داشت: اگر پرسپولیس مشکلات مالی نداشت به طور حتم به اردوی خارجی می‌رفتند. فصل قبل هم تلاش کردند اردویی در خارج از کشور برگزار کنند اما مشکلات مالی مانع شد. معمولا قبل از آغاز لیگ برتر، همه تیم‌های لیگ برتری چه در داخل یا خارج از کشور اردوی پیش فصل دارند و پرسپولیس هم مانند فصل قبل در تهران اردوی خود را برگزار خواهد کرد. در اردوهای پیش فصل همه بازیکنان باید در اختیار مربی باشد، که قبل از شروع لیگ به آمادگی کامل برسند.

وی در خصوص جدایی کریم باقری از تیم پرسپولیس اظهار کرد: فراموش نکنید که کریم باقری همیشه در ذهن هواداران محبوب است چرا که در اختیار تیم بوده؛ واقعا حیف است دیگر باقری در تیم پرسپولیس نیست. او روی نیمکت پرسپولیس نقش مهمی داشت چرا که بازیکنان از او حرف شنوی داشتند. به نظر من هیچکس نمی‌تواند جای باقری را در پرسپولیس پر کند. بی‌تردید یکی از بهترین پیشکسوتانی هست که اسطوره بودن را معنا کرده است.

معینی در مورد وضعیت نقل و انتقالات گفت: در نقل و انتقالات همه چیز به سرمربی تیم بستگی دارد که چه کسی برود یا چه کسی جذب باشگاه شود. خدا رو شکر یحیی گل محمدی بازیکنانی را جذب کرده که تجربه کافی دارند و می‌توانند در طول فصل به تیم کمک کنند. البته خروجی‌هایی هم تیم داشت و امیدوارم بازیکنان جدید به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کنند.

وی در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: به نظر من باشگاه بازیکنانی را که جذب و یا تمدید کردند، برای تیم قطعا تاثیرگذار هستند. این بازیکنان تجربه کافی دارند و برخی هم لژیونر بودند. این تیم آنقدر بزرگ است که با هر شرایطی در هر جامی مدعی است. قطعا پرسپولیس با آمادگی لازم در لیگ قهرمانان حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.