مدیر مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه، گفت: مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه، سالانه میزبان گردشگران مختلفی از کشورهای جهان است، بهار امسال قریب به ۴هزار گردشگر از ۳۸ کشور دنیا از این مدرسه بازدید و با مبلغین این مدرسه گفت‌وگو کردند.

بازدید ۴ هزار گردشگر خارجی از مدرسه علمیه ناصریه اصفهان

به گزارش قدس‌آنلاین، حجت الاسلام محمد زمانی مدیر مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه از حضور و بازدید قریب به چهار هزار گردشگر کشورهای مختلف جهان از این مدرسه علمیه در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد

وی اظهار داشت: بعد از بحرانی که کرونا در حوزه گردشگری به‌وجود آورد، در سال گذشته با کم‌رنگ شدن تأثیرات این بیماری، صنعت گردشگری در سال ۱۴۰۲ در حال برگشت به روال عادی خود در ایران است.

بازدید ۴ هزار گردشگر خارجی از مدرسه علمیه ناصریه اصفهان

زمانی بیان کرد: بیشترین آمار گردشگری در شهر اصفهان مربوط به کشورهای آسیایی و آسیای شرقی است، چین، مالزی و اندونزی از جمله کشورهای آسیای شرقی هستند که براساس آمارهای مدرسه گردشگری ناصریه، بیشترین گردشگر را در اصفهان داشته‌اند و روسیه بعد از چین در مقام دوم و ترکیه در جایگاه سوم قرار دارد.

مدیر مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه، یادآور شد: مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه، سالانه میزبان گردشگران مختلفی از کشورهای جهان است بهار امسال قریب به ۴هزار گردشگر از ۳۸ کشور دنیا از این مدرسه بازدید و با مبلغین این مدرسه گفت‌وگو کردند.

وی افزود: بیشترین آمار گردشگران متعلق به کشور چین، سپس روسیه و در ادامه هم به ترتیب کشورهای ترکیه، اسپانیا، مالزی و آمریکا بوده اما جالب این‌که با وجود عدم تعامل سیاسی با آمریکا، گردشگران این کشور تمایل دارند با واقعیت‌های ایران روبرو شوند و همه آنها سیاست دولت خود علیه ایرانی‌ها را خصمانه و دور از انصاف می‌دانند.

 زمانی عنوان کرد: اکثر سوال‌هایی که این گردشگران در ذهنشان وجود دارد، درباره تعامل اسلام با ادیان دیگر و همچنین نقش سیاسی و اجتماعی دین در ایران و جایگاه زن در اسلام است.

 مدیر مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه خاطرنشان کرد: گردشگران خارجی، نظر رسانه‌های خود درباره ایران را گیج کننده و دور از واقعیت می‌دانند و به مردم کشورهای خودشان توصیه می‌کنند که به ایران سفر کنند ، در این‌باره کلیپ‌های متعددی از گردشگران خارجی تهیه شده که مکررا در کانال مدرسه بارگذاری می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.