همزمان با انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی، نام این مهاجم ایرانی پیرامون باشگاه اینتر به جای «لوکاکو» هم مطرح شد.

طارمی حوالی اینتر؛ مهدی جانشین لوکاکو می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، بحث انتقال مهدی طارمی مهاجم ایران و باشگاه پورتو به میلان ایتالیا همچنان سوژه رسانه‌ها و خبرنگاران ایتالیایی است. این در حالی است که اظهارات یک روزنامه نگار دیگر، جذابیت‌های نقل و انتقال مهاجم ایران را بالاتر برده است.

«پاسکال گوارو» یکی از خبرنگاران ایتالیایی با اشاره به مشکلات بین «لوکاکو» و باشگاه اینتر برای قرارداد این مهاجم، از مهدی طارمی به عنوان یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله اینتر در صورت منتفی شدن حضور لوکاکو نام برد.

گوارو البته این احتمال را هم مطرح کرده است که مشکل اینتر برای جذب لوکاکو برطرف خواهد شد.

«متئو مورتو» دیگر روزنامه نگار ایتالیایی هم معتقد است تلاش باشگاه میلان برای طارمی ادامه دارد البته اولویت میلان «چوکوئزه» بازیکن نیجریه‌ای ویارئال است. اگر باشگاه ویارئال خواسته‌های خود را برای فروش چوکوئزه کاهش ندهد، میلان سراغ مهدی طارمی می‌رود؛ مهاجمی که به گفته متئو، میلان حاضر است برای خرید او از پورتو ۱۵ تا ۱۸ میلیون یورو هزینه کند.

علاوه بر این «جان‌لوکا دی‌مارتزیو» خبرنگار سرشناس ایتالیا هم بحث انتقال طارمی به میلان را جدی توصیف کرد. به گفته دی‌مارتزیو، میلان در تلاش است تا در کنار طارمی، «آرنات دانجوما» و «تیجانی ریندرز» را هم به خدمت بگیرد و جذب این سه بازیکن را در دستور کار قرار دارد.

طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد اما هنوز مشخص نیست که باشگاه پرتغالی چه برنامه‌ای برای حفظ یا فروش این مهاجم ۳۰ ساله دارد.

طارمی که در سال ۲۰۱۹ از الغرافه قطر به ریوآوه پرتغال رفت و سپس راهی پورتو شد، فصل گذشته با ۲۲ گل به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.