ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: حضور در لیگ برتر ایران تجربه متفاوتی بود و خاطره خوشی از شهرداری گرگان و هواداران این تیم دارم، اما بعد از بازی‌های تیم ملی به آلمان می‌روم تا برای تیم جدید خود بازی کنم.

یخچالی: حضور در لیگ بسکتبال ایران تجربه متفاوتی بود

به گزارش قدس آنلاین، بهنام یخچالی ملی‌پوش بسکتبال شهرداری گرگان که با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران رسیده است با عقد قراردادی دوساله به رومراشتروم گلادیاتور آلمان پیوست.

او با اشاره به حضورش در ایران همراه با تیم شهرداری گرگان تاکید کرد: از آلمان پیشنهادی داشتم که بعد از بررسی تصمیم گرفتم به آن پاسخ مثبت بدهم و قرار است بعد از بازی‌های تیم ملی راهی این کشور شوم.

وی ادامه داد: قرارداد من دوساله است و بعد از آن برای ادامه دوران حرفه‌ام تصمیم خواهم گرفت. در حال حاضر درگیر تمرینات تیم ملی هستم و در طی چند هفته گذشته تمرینات سخت و نفس‌گیری را تحت نظر هاکان دمیر پشت‌ سر گذاشتم. شرایط تیم خوب است و امشب نیز راهی ترکیه خواهیم شد تا روند تمرینات و بازی‌های تدارکاتی را دنبال کنیم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در خصوص شرایط خود در ایران همراه با شهرداری گرگان تاکید کرد: تجربه خوبی بود، شهرداری تیم خوبی است و نتایج قابل قبولی را هم با این تیم کسب کردیم. هواداران خوبی از شهرداری حمایت می‌کنند و روزهای خوبی را در کنار آنها داشتم و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند.

یخچالی که پیش از این با پوشیدن پیراهن تیم‌های روستوک و ام‌بی‌سی آلمان، سابقه لژیونر شدن را داشت، این‌بار نیز در لیگ "پرو A دست" برای رومراشتروم گلادیاتور بازی می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.