برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس در خراسان‌شمالی عصر شنبه در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره ملی بلقیس در خراسان‌شمالی معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس در خراسان شمالی شامگاه ۲۴ تیرماه با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده بخش های مختلف در مجتمع فرهنگی و هنری نسیم اسفراین به کار خود پایان داد.

دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس در خراسان شمالی پس از بررسی و جمع بندی نظر هیئت داوران شامل بلقیس سلیمانی، علیرضا ایرانمهر و مجتبی هژبری، نتایج این دوره از جشنواره را به شرح ذیل اعلام کرد:

در بخش کشوری، فهیمه مدحتی با داستان "او در هوای گرم" از خوزستان نفر اول، طاهره مشایخ با داستان "تا دروازه بهشت" از گیلان به عنوان دوم و افسانه آقایی با داستان "اطراف خلازیز" از تهران رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

بخش استانی

در بخش استانی جشنواره نیز نظر نهایی داوران حسن گلچین، تیمور غلامی و علیرضا بیدی به شرح ذیل اعلام شده است:

نفر اول مصطفی توفیقی با داستان "اتوبوس" از فاروج، نفر دوم ام البنین ابراهیمی تنها با داستان "صحنه" از جاجرم و نفر سوم سید حسن آسوده با داستان "نیم روی سلطانی" از اسفراین معرفی شدند.

همچنین عنوان چهارم به محمدرضا ابراهیمی ایور با داستان "امید" از گرمه، رتبه پنجم به طور مشترک به مهدی داورپناه با داستان "زمین به دور جای خالی می چرخد" از اسفراین و اسما دلبری با داستان "دلم می خواهد پیشانی ام به مامان برود" از اسفراین تعلق گرفت.

مرضیه آغ قلعه با داستان "انتطار شیرین" رتبه ششم و ناهید سدیدی با داستان "گل آروانه" از اسفراین رتبه هفتم بخش استانی را کسب کرد.

بخش نوقلم

بر اساس این گزارش در بخش نوقلم نظر نهایی داوران حسن گلچین، تیمور غلامی و علیرضا بیدی به شرح ذیل اعلام شد:

سیده باران عسگریانی با داستان "خانه درخشان" از بجنورد نفر اول، فاطمه یوسفی با داستان "خاطرات بازی" از شیروان رتبه دوم و کارن کمایستانی با داستان "کارن" از اسفراین عنوان سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش نوجوان، نازنین عباسپور با داستان "روزهای سخت دربرمان" از اسفراین حائز رتبه شد.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.