تیم والیبال جوانان ایتالیا با شکست بلغارستان در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان به فینال این مسابقات صعود کرد.

قهرمانی والیبال جوانان جهان| ایتالیا با شکست بلغارستان فینالیست شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان امروز (شنبه - ۲۴ تیر) با دو دیدار در منامه بحرین پیگیری می‌شود. در نخستین دیدار این مرحله تیم‌های بلغارستان و ایتالیا از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که ایتالیا با شکست ۳ بر یک بلغارستان برای ششمین بار به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

تیم والیبال جوانان ایتالیا (مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها) با یک طلا، چهار نقره و دو برنز در جایگاه چهارم افتخارآفرینان این رقابت‌ها قرار دارد.

بلغارستان در ست اول این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد تا فردا برای مقام سومی به میدان برود.

الساندرو آلبرتو بوولتنا بازیکن شماره هفت ایتالیا با کسب ۲۸ پوئن در این مسابقه، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد.

تیم‌های ایران و آرژانتین از ساعت ۲۰:۳۰ امشب و در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند تا برنده این مسابقه حریف ایتالیا در فینال شود و تیم بازنده برای مدال برنز به مصاف بلغارستان برود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.