شبکه کودک در زمان برگزاری پویش «هواتو دارم» حدود ۲۰۰۰ اثر دریافت کرد که در آن صحنه‌هایی از عشق خواهر و برادر نمایش داده شده بود.

عشق خواهر و برادری در پویش «هواتو دارم»/ دریافت ۲ هزار فیلم و عکس

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا فرزادمهر، طراح پویش هواتو دارم و تهیه‌کننده پویانمایی ماجراهای نوید ، ضمن اعلام این خبر گفت: پویش هواتو دارم به منظور تحکیم بنیان خانواده و تقویت روابط اعضا پس از رونمایی از قسمت سوم انیمیشن ماجراهای نوید و در امتداد آن از شبکه کودک آغاز به کار کرد. در سریال ماجراهای نوید برای هر قسمت یک پویش داریم تا بتوانیم امتداد هدف قصه را با پویش مطرح کنیم. در این پویش از کودکان و نونهالان پسر خواسته شده بود تا با ارسال فیلم و عکس، محبت خواهر برادری را به تصویر کشند و نشان دهند هوای خواهر خود را دارند. در طی زمان پویش چیزی حدود ۲ هزار اثر به شبکه رسید و صحنه‌هایی ناب از عشق خواهر و برادر نمایش داده شده بود.

عشق خواهر و برادری در پویش «هواتو دارم»/ دریافت ۲ هزار فیلم و عکس

وی افزود: بستن بند کفش، در آغوش کشیدن، کمک در دروس، کمک در غذا خوردن، سرگرم کردن و ... از جمله موقعیت‌هایی بود که بچه‌ها ساخته و پرداخته کرده بودند. دو اپلیکیشن (نرم‌افزار) شاد و سروش و درگاه تعاملی تلوبیون مرجع دریافت آثار بودند. طبق وعده‌ای که به مخاطب داده شده بود، پس از دو نوبت تمدید، اختتامیه پویش هواتو دارم در قالب جشن بزرگ خواهر برادری در روز عید قربان برگزار شد. در این جشن که با حضور حدود ۱۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌ها در فرهنگسرای رازی تهران برگزار و به ۲۰ نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا شد.

به گفته فرزادمهر، مجموعه پویانمایی «ماجراهای نوید» تولید شبکه کودک است که با پرداخت به قهرمانان کمتر دیده شده کشور در عرصه های مختلف در دستور کار پخش تلویزیون قرار گرفته است. در پایان هر قسمت از ماجراهای نوید، یک پویش طراحی و اجرا می‌شود و از مخاطب دعوت می‌شود با ارسال فیلم و عکسی، همراهی خود را به مفهومی که بر اساس آن پویش طراحی شده نشان دهد. در قسمت سوم نوید با انجام حرکتی فوق‌العاده که الهام گرفته از حرکت قهرمانی علیرضا بیرانوند است، سعی دارد از حریم خانواده محافظت کرد.

 مجموعه «ماجراهای نوید» محصولی از کانال نهال شبکه کودک است که به کارگردانی محمدمهدی محسنی و تهیه کنندگی محمدرضا فرزادمهر ساخته می شود. مهدی طهماسبی نیز مجری طرح این مجموعه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.