رسانه‌های عبری عصر شنبه گزارش دادند که در پی وخیم شدن حال نتانیاهو و انتقالش به بیمارستان ریاست کابینه برعهده یاریو لوین، وزیر دادگستری گذاشته شده است.

انتصاب وزیر دادگستری به عنوان سرپرست کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، پیش از این رسانه‌ها با اشاره به اینکه نتانیاهو پس از انتقال فوری به اورژانس بیمارستان شیبا در تل‌آویو، در بیمارستان می‌ماند، خاطرنشان کردند: جلسه دولت که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود به تعویق افتاد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی کلیپی منتشر کرده بود که در آن وضعیت سلامتی خود را پس از انتقال فوری به اورژانس بیمارستان شیبا فاش کرد.

نتانیاهو از بیمارستان گفت: «من در ۱۴ ژوئیه مدتی را در دریاچه طبریه زیر نور خورشید، بدون کلاه و بدون آب گذراندم که فکر بدی بود؛ اما اکنون وضعیت بهتری دارم.»

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در معاینات اولیه نتانیاهو هیچ چیز غیرطبیعی مشاهده نشد و ارزیابی اولیه حاکی از کم آبی او بود و خاطرنشان کرد که پزشکان به او توصیه کردند که به معاینات روتین ادامه دهد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز بدون ذکر منابع گزارش داد که نتانیاهو قبل از انتقال به بیمارستان از درد قفسه سینه شکایت کرده بود.

وبسایت برجسته اسرائیلی واللا نیز  به نقل از یکی از مقامات نزدیک به نتانیاهو که نامش فاش نشده است، اعلام کرد که او بیهوش شد؛ اما در بیمارستان کاملا هوشیار بود.

نتانیاهو قبلاً در اوایل اکتبر در روزه یوم کیپور، روزه یهودیان، احساس ناراحتی کرده بود و برای مدت کوتاهی به بیمارستان منتقل شد.

نتانیاهو ۷۳ ساله است و برای بیش از ۱۴ سال در فواصل زمانی متناوب به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی روی کار بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.