رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری سارقان و افراد خریدار اموال سرقتی خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون کشف ۳۷۸ دستگاه وسایل نقلیه سرقتی در استان بوشهر کشف و به مالباختگان تحویل شده است.

کشف ۳۷۸ دستگاه وسایط نقلیه سرقتی در استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ جوشن سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به طرح ضربتی مقابله با سرقت در استان، اظهار داشت: از آنجا که مقابله هدفمند با وقوع جرایم سرقت از اولویت برنامه سال جاری پلیس استان و خواسته به حق شهروندان است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح‌های مقطعی و پیگیری مستمر توسط پلیس آگاهی و افسران تحقیق و تجسس پلیس آگاهی، افزود: در اجرایی شدن طرح مقابله با سرقت در سال جاری ضمن شناسایی و دستگیری ۱۷۹ نفر سارق و مالخران اموال سرقتی ۳۷۸ دستگاه وسایل نقلیه سرقتی در استان بوشهر کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف تعداد ۷۹ خودرو و ۲۹۹ موتوسیکلت سرقتی در سال جاری در استان بوشهر خبر داد و گفت: تا این لحظه اموال مسروقه به افراد مال‌باخته تحویل شده است.

سهرابی از افزایش سرقت موتورسیکلت و خودرو در سال جاری خبر داد و بیان کرد: در ۴ ماه امسال وقوع سرقت خودرو و موتورسیکلت در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل افزایش یافته است.

وی با تاکید بر رعایت موارد ایمنی برای جلوگیری از سرقت خودرو و موتور اضافه کرد: استفاده‌ شهروندان از پارکینگ عمومی با خودداری از پارک و رها کردن خودرو در خیابان‌ها، استفاده از تجهیزات باز دارنده و مناسب و رعایت بیشتر توصیه‌ها و نکات ایمنی می‌تواند در کنار اقدامات و فعالیت‌های پلیس در کاهش وقوع سرقت موثر و مهم باشد.

انتهای پیام/۱۹۰/

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.