استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عشایر این استان نیازمند توجه ویژه و حمایت بی دریغ رئیس جمهور هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ عشایر چشم انتظار توجه دولت هستند

به گزارش قدس آنلاین، سید علی احمدزاده با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور، وزیر کشور و جمعی از مسئولان در جشن عشایر منطقه سقاوه مارگون، گفت: عشایر همواره در کنار نظام و اتقلاب بودند و هستند.

استاندار کهگیویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عشایر ۱۰ درصد جمعیت این استان را تشکیل داده است، اظهار داشت: عشایر این استان ۱۲ هزار خانوار با جمعیت ۷۲ هزار نفر هستند.

وی تصریح کرد: عشایر در قشلاق مناطق گرمسیری استان در مناطق چهارگانه کهگیلویه بزرگ و گچساران و در ییلاق در شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون، سمیرم و شهرضا هستند.

وی با اشاره به اینکه ۴۴ هزار نفر از عشایر در بویراحمد هستند، گفت: عشایر امروز اینجا جمع شدند تا ضمن خیرمقدم از حمایت های بی دریغ رئیس جمهور بهره مند شوند و آنگونه که در شان آنها است به آنها توجه شود.

استاندار با بیان اینکه در این سفر اعتبارات خوب و رقم های بزرگی در دستور کار است تصریح کرد: قطعا این اعتبارات منجر به توسعه و پیشرفت استان و همچنین جامعه عشایری می شود.

وی عنوان کرد: عشایر در سطح کشور و استان نیازمند توجه بیشتری هستند و امیدواریم در این سفر به آنها توجه شود و خبر خوبی از رئیس جمهور دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.