بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با خطاب قرار دادن نظامیان مخالف اصلاحات قضایی در میان صفوف نیروهای ارتش اسرائیل تهدید کرد تمامی اقدامات لازم را به منظور مقابله با شورش و آشوب در درون ارتش به کار خواهد گرفت.

خط و نشان نتانیاهو برای نظامیان معترض ارتش اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست صبح امروز کابینه این رژیم با خط و نشان کشیدن برای نظامیان اسرائیلی اظهار داشت: غیرممکن است که مجموعه ای در داخل ارتش اسرائیل، کابینه را تهدید نماید.

وی در ادامه افزود: کابینه تحت هیچ شرایطی شورش و آشوب را برنخواهد تافت و همه تدابیر لازم را برای مقابله با شورشی که همگان را در معرض خطر قرار داده، اتخاذ خواهد کرد.

سخنان امروز نتانیاهو در واکنش به افزایش موج نارضایتی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به روند پیشبرد کودتای قضایی کابینه نتانیاهو صورت پذیرفته است.

در روزهای اخیر بسیاری از خلبانان و نظامیان دیگر واحدهای ارتش رژیم صهیونیستی با امضای طومارهایی تهدید کرده بودند که در صورت اجرای کودتای قضایی نتانیاهو با هدف کاهش اختیارات دستگاه قضایی و دادستان عالی رژیم صهیونیستی از ادامه خدمت در ارتش انصراف خواهند داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلان کرده بود که ۳۰۰ نظامی ذخیره ارتش اسرائیل در بخش حملات سایبری در اعتراض به کودتای قضایی نتانیاهو اعلان کردند که همکاری شان با این یگان را متوقف کرده‌اند. 

همزمان ۸۰۰ نیروی سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) در نامه‌ای خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی «اصلاحات دیوان عالی» را یک «تهدید امنیتی فوری» برای اسرائیل قلمداد کرده و خواستار کنار گذاشتن آن شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.