معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به صحبت‌های رئیس فدراسیون تکواندو واکنش نشان داد.

واکنش پولادگر به صحبت‌های ساعی؛ کسی را بیکار نکردم

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به صحبت‌های هادی ساعی رئیس کنونی این فدراسیون واکنش نشان داد.

ساعی در بخشی از صحبت های خود و در واکنش به صحبت یکی از افراد حاضر در خصوص تعدیل نیروهای این فدراسیون گفت: این موضوع نظر شخصی من نبوده و بر اساس دستوری بوده که از سوی وزارت ورزش به فدراسیون منعکس شده بود.

پولادگر در واکنش به این مطلب تاکید کرد این موضوع فقط برای فدراسیون تکواندو نبوده و از همه فدراسیون خواسته بودیم اگر نیروی مازاد دارند، تعیین تکلیف کنند. زمانی هم که من رئیس فدراسیون بودم چنین نامه‌هایی می آمد تا وضعیت پرسنلی مشخص باشد.

وی در خصوص صحبت‌های هادی ساعی در مورد شرایط و مشکلات تهیه بلیت در سامانه هم گفت: این موضوع تکلیف دولت است و باید طبق آن حرکت کنیم. البته مشکلاتی وجود دارد که باید بررسی و حل شود.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گلایه‌ای هم داشت. وی یادآور شد: به عنوان نایب رئیس تکواندو آسیا از من دعوت نشده بود و من به عنوان رئیس مجمع آمدم. تکواندو رشته‌ای محبوب به شمار می رود و کسی نمی تواند این ادعا را داشته باشد که به تنهایی در این رشته موفق بوده و دلیل همه این موفقیت ها به دلیل اتحاد و همدلی بوده و با تهمت و مسائلی از این دست هیچ اتفاق خوبی رقم نخواهد خورد و امیدواریم این اتحاد همچنان حفظ شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.