کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در چند روز پیش رو با تشدید دما در استان، پیش‌بینی شده در برخی مناطق و بویژه مناطق غیرساحلی دمای هوا به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد برسد.

دمای هوا در بوشهر دوباره اوج می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، پیام مساعدی  اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و خورموج با ۴۷ و اهرم با ۴۶ درجه سانتیگراد به ترتیب شاهد بیشترین میزان دما در استان بوشهر بودند.

وی افزود با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، از امروز تا پایان هفته طی ساعت‌هایی از ظهر و بعد از ظهر وزش باد شدید شمال غربی همراه با خیزش گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در مدت یاد شده سواحل استان هم نیز در برخی ساعت‌ها متلاطم و مواج پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی با وزش باد و احتمال گرد و خاک و فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی تا با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و طی ساعت‌هایی از ظهر تا اواخر شب گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و طی ساعت‌هایی از ظهر تا اواخر شب ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۰:۳۴، مد اول دریا ساعت ۰۸:۱۶، جزر دوم دریا ساعت ۱۶:۲۳، مد دوم ساعت ۲۲:۲۸ است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.