یک رسانه آلمانی از موسی دیابی، کریم دمیربای و سردار آزمون به عنوان نامزدهای ترک بایر لورکوزن یاد کرد.

لورکوزن روی سردار قیمت گذاشت: ۱۰ میلیون یورو

 روزنامه آلمانی راینیشر پست در گزارشی به خروجی‌های احتمالی بایر لورکوزن پرداخت و نام سردار آزمون را هم در بین کسانی که احتمال خروج‌شان از تیم ژابی آلونسو وجود دارد قرار داد.

بر اساس این گزارش احتمال جدایی موسی دیابی در حال حاضر بالا است چرا که استون‌ویلا به درخواست اونای امری پیشنهادی اولیه برای او به بایر لورکوزن ارسال کرده اما این پیشنهاد رد شده است. ولی با توجه به اصرار امری انتظار می‌رود پیشنهادهای دیگری از انگلیس برسد و لورکوزن احتمالا با فروش این وینگر فرانسوی موافقت خواهد کرد.

این در حالی است که موسی دیابی بین هواداران لورکوزن محبوبیتی فوق‌العاده دارد و فصل گذشته یکی از ستاره‌های اصلی تیم ژابی آلونسو بوده است.

او به عنوان یک وینگر گلزن فصل گذشته گل‌های متعددی برای لورکوزن به ثمر رساند و در صورت جدایی‌اش شانس سردار آزمون برای تبدیل شدن به یک بازیکن ثابت افزایش می‌یافت. اما راینیشر پست با قرار دادن نام سردار در میان بازیکنانی که احتمال جدایی‌شان می‌رود این احتمال را مطرح کرد که ژابی آلونسو قصد دارد در خط تهاجمی‌اش دست به تغییر و تحولات گسترده بزند.

استون‌ویلا بر اساس این گزارش برای موسی دیابی پیشنهادی ۳۵ میلیونی ارائه کرده که فورا از طرف باشگاه آلمانی رد شده است. راینیشر پست می‌گوید به نظر می‌رسد لورکوزن در صورت دریافت پیشنهادی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو گلزن فرانسوی‌اش را واگذار خواهد کرد.

راینیشر پست در ادامه این گزارش به سردار آزمون پرداخته و می‌گوید با اینکه لورکوزن برای پر کردن جای خالی مهاجم مصدومش پاتریک شیک به دنبال گزینه‌ای مناسب می‌گردد اما خبرهای به دست آمده از درون باشگاه حاکی است که آلونسو و کادر فنی‌اش مهاجم ایرانی را گزینه اول خود نمی‌دانند.

پاتریک شیک دست‌کم تا ماه اکتبر به ترکیب بایر برنمی‌گردد و سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه، اخیرا گفته بود: "ما برای پاتریک شیک جایگزین می‌خواهیم و به دقت در حال بررسی بازار هستیم تا در صورت لزوم وارد عمل بشویم."

این گزارش در ادامه می‌گوید سردار آزمون در ماه ژانویه در آستانه پیوستن به مارسی قرار داشت ولی این انتقال انجام نشد. او حالا بار دیگر در فهرست خروجی لورکوزن قرار گرفته است. راینیشر پست مدعی است چند باشگاه عربستانی و اروپایی خواهان به خدمت گرفتن سردار هستند. قرارداد او با لورکوزن تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد اما لورکوزن در ازای پیشنهادی حدودا ۱۰ میلیونی او را خواهد فروخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.