سرپرست اداره‌کل راه‌وشهرسازی لرستان از اجرای گشت‌های مشترک تنظیم بازار مسکن و شناسایی خانه‌های خالی در این استان خبر داد.

اجرای گشت تنظیم بازار مسکن در لرستان/ خانه‌های خالی شناسایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، بهزاد شاه‌کرمی ظهر امروز در حاشیه اولین جلسه ستاد تنظیم بازار مسکن و مستغلات لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار مسکن و مستغلات این استان به‌منظور اجرای مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن و هشتادوهشتمین جلسه کارگروه هماهنگی اقتصادی دولت برگزار شد.

وی افزود: وظایف کارگروه ستاد تنظیم بازار مسکن لرستان در چهار گروه تقسیم شده‌است که دبیری این جلسه را اداره‌کل راه‌وشهرسازی و  ریاست این جلسه را استاندار این استان به‌عهده دارد.

سرپرست اداره‌کل راه‌وشهرسازی لرستان عنوان کرد: اولین گشت مشترک را با حضور نمایندگان وزارت راه‌وشهرسازی در راستای ساماندهی و نظارت بر کنترل و تنظیم بازار مسکن و مستغلات در شهر خرم‌آباد خواهیم داشت.

وی بیان کرد: لرستان بعد از تهران دومین استانی است که کارگروه گشت‌های مشترک نظارت و ساماندهی بر تنظیم و کنترل بازار مسکن را انجام می‌دهد.

شاکرمی از تأثیر مثبت کارگروه‌های تنظیم بازار مسکن خبر داد و گفت: گشت‌های مشترک تنظیم بازار مسکن در تهران باعث کاهش 30 تا 45 درصدی قیمت‌ اجاره‌بها در شهرستان‌های پردیس و پرند شد.

به گفته سرپرست اداره‌کل راه‌وشهرسازی لرستان شناسایی خانه‌های خالی یکی دیگر از وظایف کارگروه ستاد تنظیم بازار مسکن و مستغلات در این استان است.

وی افزود: شناسایی خانه‌های خالی در لرستان به‌زودی با استفاده از ابزار مختلف شروع و این خانه‌ها به عرصه اجاره و عرضه در سطح این استان اضافه می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.