مدیر ‌برق دلگان با اشاره به خسارت ۲۰ میلیاردی طوفان به شبکه توزیع برق این شهرستان‌ گفت: به دنبال شکستگی ۲۳ اصله پایه برق در پی وزش طوفان، پرسنل امور برق به منطقه اعزام شدند و پس از ۴۸ ساعت تلاش شبانه‌روزی صبح امروز شبکه برق این منطقه پایدار شد.

خسارت ۲۰ میلیاردی طوفان به شبکه توزیع برق دلگان

به گزارش قدس آنلاین، علی یوسف‌زهی اظهار داشت: به دنبال شکستگی ۲۳ اصله پایه برق در منطقه "چاه کیچی" شهرستان دلگان در پی وزش طوفان، پرسنل امور برق به منطقه اعزام  شدند و پس از ۴۸ ساعت تلاش شبانه‌روزی صبح امروز شبکه برق این منطقه پایدار شد.

مدیر امور برق شهرستان دلگان افزود: با توجه به قرارگیری این منطقه در پایان خط شبکه توزیع برق، امکان مانور شبکه در این منطقه وجود نداشت. در شرایط طبیعی احداث مجدد این تعداد شبکه مدت زمان ۱۰ روزه نیاز دارد که با تلاش شبانه‌روزی و جهادی پرسنل امور برق شهرستان دلگان و حضور تیم‌های عملیاتی از سایر امور این شرکت، کمتر از ۴۸ ساعت پایدار شد.

وی با بیان اینکه اعتبار خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق، بیش از ۲۰ میلیارد ریال است، گفت: ۲۳ اصله پایه و سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و متوسط و چهار دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم شبکه خسارت دیده این منطقه است.

یوسف‌زهی با بیان اینکه پرسنل امور برق این شهرستان به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی و تامین برق پایدار مشترکان برق این منطقه هستند، گفت: پرسنل امور برق شهرستان دلگان، همواره در شرایط سخت طبیعی این منطقه برای تامین برق پایدار و مطلوب مشترکین پای کار هستند. مشترکان توزیع برق در صورت مشاهده هرگونه خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق، موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ ثبت و پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.