یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق بر ضرورت تلاش دولت و نهادهای فرهنگی این کشور برای خنثی کردن پروژه آمریکایی صهیونیستی مبنی بر گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه، تاکید کرد.

پروژه آمریکایی- صهیونیستی برای گسترش انحرافات اخلاقی راخنثی می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، «علی الفتلاوی» یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که این کشور در سه محور می‌تواند با نقشه‌های آمریکایی صهیونیستی، با هدف گسترش انحرافات اخلاقی مبارزه کند.

وی در ادامه افزود: اقدامات آمریکا در عراق تحت عناوین فعالیت‌های فرهنگی و اصطلاحات دهن پرکن، با هدف گسترش پروژه‌های انحرافی، انجام می‌شود.

الفتلاوی بیان کرد: دولت عراق، بزرگترین مسئولیت را برای خنثی کردن این نقشه‌ها و توطئه چینی‌ها از طریق تقویت آموزش و پرورش بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست باید برنامه‌های ویژه ای برای مبارزه با این انحرافات اخلاقی تدوین شده و در مرحله بعد قوانین محکمی برای ممانعت از گسترش این انحرافات تصویب شود.

الفتلاوی تصریح کرد: در بُعد فرهنگی نیز احزاب و نهادهای مختلف باید وارد عمل شوند.

اخیراً، اقدامات سفیر آمریکا در عراق و فعالیت‌های وی تحت عناوین اجتماعی در نهادهای این کشور با هدف گسترش انحرافات اخلاقی در قالب اصطلاحات فریبنده، خشم محافل مردمی در عراق را برانگیخته است.

روزنامه المراقب العراقی نیز پیشتر، با اشاره به تحرکات سفارت آمریکا در این کشور نوشت: اقدامات سفیر آمریکا در بغداد باعث برانگیختن خشم مردم این کشور شده چرا که وی از زمان ورود به عراق، برای نفوذ در جامعه این کشور و گسترش تفکرات غربی و عادات مردم آمریکا در برابر ارزش‌های ملت عراق، نقشه می چیند.

سفیر آمریکا در عراق برای گسترش تفکرات مسموم همجنس بازی و انحرافات اخلاقی تحت پوشش نهادهای جامعه مدنی تلاش می‌کند. این در حالیست که تمام اقشار ملت عراق با چنین تفکرات مسمومی از سوی آمریکا مخالفت کرده و به ارزش‌های اسلامی خود، پایبند هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.