رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه تعدادی هواپیمای دست‌دوم وارد و ثبت شده است و به مرور وارد چرخه پروازی می‌شود، گفت: از اول مرداد تا پایان شهریور به تدریج ۲۰۰۰ صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه می‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی: ۲ هزار صندلی‌ به ناوگان هوایی کشور افزوده‌ می‌شود

‌به گزارش قدس آنلاین، محمد محمدی‌بخش، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳۳ فروند هواپیما در کشور موجود است که از این تعداد ۱۸۳ فروند هواپیما فعال و مابقی زمین گیر هستند که قرار است در یک بازه زمانی هواپیماهایی که قابلیت بازگشت دارند تعمیر شده و آن‌هایی که قابلیت بازگشت ندارند از آمار کلی حذف شوند.

وی افزود:  تعدادی هواپیمای دست‌دوم وارد و ثبت شده است و به مرور وارد چرخه پروازی می‌شود و تعدادی نیز خریداری شده و به ناوگان اضافه می‌شود، که از اول مرداد تا پایان شهریور به تدریج ۲۰۰۰ صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه می‌شود.

 امسال ۲۵۰ هزار زائر از طریق هوایی به کربلای معلی اعزام می‌شوند

رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده برای پروازهای اربعین از تعداد زیادی از فرودگاه‌های کشور استفاده شود، افزود: پروازها به دو مقصد فرودگاه نجف و بغداد انجام می‌شود و در برخی از فرودگاه‌های مرزی برای کسانی که می‌خواهند تا شهرهای مرزی را به صورت هوایی و مابقی مسیر را زمینی بروند پروازهای فوق العاده در نظر گرفته شده است.

محمدی‌بخش بیان کرد: امسال در ایام اربعین ۲۵۰ هزار زائر از طریق هوایی به کربلای معلی اعزام می‌شوند و در این ایام ۲۰۰۰ مجوز پروازی صادر می‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در خصوص قیمت بلیت هوایی در ایام اربعین هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.