معاون تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص عملکرد این اداره‌کل در خصوص فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت تحت نظر آن گفت: به طور کلی ۴۴۰ پایگاه در حوزه ورزش توسط آموزش و پرورش فعال شده که در حال حاضر ۱۸۷ هزار نفر شرکت‌کننده در کلاس‌های ورزشی در حال گذران اوقات فراغت تابستانی خویش هستند.

۴۴۰ پایگاه در حوزه ورزش خراسان رضوی توسط آموزش و پرورش فعال شده است

به گزارش قدس خراسان، صفدر سلطانی اظهار کرد: طی تابستان امسال برنامه‌های اوقات فراغت در سطح استان برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفررشته توسط دستگاه‌های مختلف فراهم شده است.

معاون تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: این ظرفیت توسط مجموعه‌های مختلف مانند شهرداری، مساجد، هلال احمر، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، مجموعه بسیج و ورزش و اداره‌کل جوانان و... در سطح استان بر اساس تکالیف قانونی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزشی و پژوهشی ۳۰۸۰ پایگاه داریم، افزود: در این پایگاه‌ها که شامل مدرسه و پژوشگاه می‌شوند نیز ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در برنامه‌های تفریحی شرکت کرده‌اند.

سلطانی گفت: در حوزه فرهنگی و هنری ۱۴۴۵ پایگاه توسط آموزش و پرورش برپا شده که ۱۳۰ هزار و ۷۲۷ دانش آموز از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.