فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق زورگیر که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید فاقد پلاک و شیشه دودی در محدوده شهرری و سیزده آبان اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد.

انهدام باند زورگیری در ری /۳ نفر دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به برخورد با زورگیران اظهار داشت: در پی اعلام خبر از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در بیست و هفتم تیرماه امسال مبنی بر وقوع یک فقره سرقت زورگیری در محدوده سیزده آبان، موضوع سریعاً در دستور کار مأموران کلانتری ۱۶۸ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری به محل اعزام و در تحقیقات مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید مشکی در محدوده سیزده آبان اقدام به بستن راه خودرو دیگری داشته و با تهدید سلاح سرد از نوع قمه اقدام به سرقت تلفن همراه و اموال شخصی خودرو، کرده و سریعاً از محل متواری شده.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه دوربین‌های شهری مورد بازبینی قرار گرفت گفت: مسیر متواری شدن تحت رصد قرار گرفت و با هماهنگی مرکز پیام شهرستان طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان به اجرا درآمد.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: در نهایت پس از گذشت ۳ ساعت تیم عملیات کلانتری، خودروی مورد نظر را در اتوبان کریمی شیرازی مشاهده و پس از صدور دستور توقف هیچ‌گونه توجهی نکرده و عملیات تعقیب و مراقبت آغاز شد که پس از طی چند کیلومتر خودرو در میدان نماز شهرری متوقف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان رد: سارقان که با توجه به اینکه عرصه را بر خود تنگ دیدند و قصد درگیری با مأموران را داشتند که با اقدام به موقع پلیس زمین‌گیر و دستگیر شدند و پس از انتقال به کلانتری و تکمیل پرونده و اخذ شکایت از مال‌باخته، متهمان جهت بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.