مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در مقابل افشاگری‌های یک نماینده درباره سنگ‌اندازی‌های این سازمان در مقابل واردات خودرو اعلام کرده است: این سازمان با واردات میلیون‌ها خودرو ایمن، کیفی و استاندارد موافق است.

واکنش استاندارد به افشاگری‌های یک نماینده درباره تایید کیفیت پراید و ایراد به کیا و هیوندای

به گزارش قدس آنلاین، جلال رشیدی‌کوچی در تازه‌ترین اظهارنظر در اینستاگرامی خود گفته است: امیدوارم سازمان ملی استاندارد تکذیب کند، اما شنیده‌ام علت کند بودن واردات خودروهای نو، مانع‌تراشی‌های سازمان استاندارد است!

وی افزوده است: امیدوارم اطلاعاتی که به من رسیده غلط باشد، اما شنیده‌ام به دلیل عدم تاییدیه استاندارد، هنوز نتوانسته‌ایم خودروهای نو را وارد کنیم که این هم در نوع خود عجیب است که سازمان استاندارد از خودروهای شرکتی مثل تویوتا و یا نیسان ایراد گرفته است.

کوچی تصریح کرده که تعداد قابل توجهی از خودروهای وارداتی کیا، هیوندای، میتسوبیشی، چانگان و… منتظر حضور در بازار ایران و ارسال به سمت کشور هستند و بدیهی است که تا زمان حل مشکل مجوزهای استاندارد، امکان حضور این خودروها فراهم نیست.

وی با اشاره به ایرادگیری سازمان استاندار مثال زده که این سازمان به چراغ جلوی نیسان ایراد گرفته است.

کوچی تاکید کرده که امیدوار است سازمان ملی استاندارد، این ادعاها را «مستند» تکذیب کند، نه با یک مصاحبه‌ی ساده!

اما در مقابل این ادعا، مصطفی آجورلو، مدیرکل روابط‌عمومی سازمان ملی استاندارد در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته است: در سازمان‌ ملی استاندارد ایران به خودروهای برند، بر اساس پارامترهای منطبق تاییدیه می‌دهد.

وی افزوده است: این سازمان با واردات میلیون‌ها خودرو ایمن، کیفی و استاندارد موافق است.

آجورلو اضافه کرده است: تایید پراید و چند خودروی مشابه ماه‌هاست که متوقف است.

وی خاطرنشان‌کرده است: استانداردسازی یکی از وظایف سازمان مردم بدون حاشیه‌سازی است.

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.