امام جمعه گناباد گفت:‌ اقدام اسلام ستیزانه کشور سوئد در اهانت به قرآن کریم محکوم می شود و توهین به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر مسلمان در سطح جهان است.

امام جمعه گناباد:‌ اقدام اسلام‌ستیزانه سوئد اهانت به مسلمانان جهان است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه‌ های نماز جمعه گناباد اظهار کرد: در واقع این اقدامات اهانت آمیر کار افراد ناتوان است و مسلمانان جهان هرگز این حماقت سردمداران کشور سوئد را نمی بخشند.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به مشکلات کم آبی در شهرستان گناباد، گفت: تبعات معضل خشکسالی با مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب کاهش می یابد، همه آحاد جامعه باید نسبت به این مساله احساس مسوولیت کنند.

امام جمعه گناباد ادامه داد: به دلیل معضل خشکسالی بخش زیادی از کشور و استان خراسان رضوی با بحران در تامین آب و برق مواجه و حتی مشهد و تعداد زیادی از شهرهای همجوار درگیر معضل کمبود آب هستند.

وی بیان کرد:‌ همچنین با توجه به افزایش جمعیت مسافران از سایر نقاط کشور و استان خراسان رضوی در دهه نخست محرم در گناباد مصرف آب هم افزایش می یابد، لذا مردم با مصرف بهینه آب و برق مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام صادقی نسب تصریح کرد:‌ فرماندار و سایر مسوولان ذیربط گناباد از هیچ تلاش موثری برای کاهش معضل تامین آب شرب مردم دریغ نمی کنند، از جمله این اقدامات می توان به استفاده از منابع و چاههای آب سایر ادارات و ارگانها اشاره کرد.

به گفته وی، در کنار این اقدامات با اهتمام دولت سیزدهم طرحهایی مانند استفاده از چاه آب ادارات و سازمانها و طرحهای بلند مدتی مانند انتقال آب از دریای عمان را در دست انجام دارد که با تکمیل و بهره برداری از آن در آینده، مشکل کم آبی کاهش می یابد.

امام جمعه گناباد در بخشی از سخنانش از موضع گیریهای عزت مندانه نماینده مقام معظم رهبری،‌ وزیر امور خارجه و رییس مجلس شورای اسلامی در برابر اشتباه محاسباتی روسیه تقدیر کرد و گفت:‌ نظام جمهوری اسلامی در دفاع از منافع ملی با هیچ کسی تعارف ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.