رئیس کمیته دومای دولتی روسیه می‌گوید که رئیس جمهور اوکراین با حرف‌هایش درباره پل کریمه، به مسئولیتش در تروریسم دولتی اعتراف کرده است.

مسکو: غرب برای قتل غیرنظامیان به زلنسکی اختیار تام داده است

به گزارش قدس آنلاین، لئونید اسلاتسکی، رئیس کمیته دولتی دومای روسیه با اشاره به اعتراف ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین درباره دست داشتن در حمله تروریستی به پل کریمه، گفت که غرب برای کشتار غیرنظامیان به زلنسکی اختیار تام داده است.

زلنسکی دیروز(جمعه) در سخنرانی ویدئویی خود در مجمع امنیتی سالانه «مرکز آسپن»، پل کریمه را هدفی خواند که «باید خنثی شود.»

اسلاتسکی درباره اظهارات رئیس جمهور اوکراین گفت: زلنسکی به جرمش در تروریسم دولتی اذعان کرده است. پل کریمه برای کی‌یف یک هدف نظامی است که باید «خنثی شود»؛ جمله‌ای که رئیس کودتاچی‌ها در مجمع امنیتی آسپن، در تایید خاموش غرب به زبان آورد.

وی همچنین اضافه کرد که «اربابان زلنسکی» برای کشتار غیرنظامیان به او اختیار تام داده‌اند تا از طرق مختلف، از جمله «روش‌های تروریستی و مهمات خوشه‌ای و گلوله‌های حاوی اورانیوم» دست به کشتار بزند.

حمله دو فروند پهپاد اوکراینی در ۱۷ جولای(۲۶ تیر) به پل کریمه، به کشته و زخمی شدن سه غیرنظامی منجر شد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه کی‌یف را مسئول این حمله اعلام و تاکید کرد که این یک جنایت بیرحمانه و اقدام نظامی بی‌فایده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.