جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

در مقابل هنجارشکنان عفاف و حجاب خواهیم ایستاد

 سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تشییع شهیدان والامقام سرهنگ دوم مهدی امینی مهر و سرگرد سیروس درخشان فر در یاسوج اظهار داشت: تشییع با شکوه شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده است و این دو شهید بزرگوار خوشحال هستند که راهشان زنده و ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تشییع این دو شهید غیور مرد تصریح کرد: امروز اینجا هستم تا از همه همرزمان در سپاه همیشه در صحنه، بسیج مقتدر و کارکنان جان برکف فراجا تقدیر و تشکر کنم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با عرض تبریک و تسلیت مجدد به خانواده شهیدان والامقام امینی مهر و درخشان فر ادامه داد: پدر و مادر، فرزند ۱۲ ساله و ۷ ماهه هر دو شهید، ما را شرمنده کردند و با درس شجاعت، بصیرت، باعث شده ما در دفاع از ارزش‌های انقلاب نسبت به گذشته استوارتر و محکم‌تر به وظیفه خود عمل کنیم.

سردار رضایی در پایان با بیان اینکه امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهد کرد، بیان داشت: امروز همه استکبار جهانی از شیطان بزرگ گرفته تا مزدوران داخلی، قاچاقچیان مواد مخدر و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    شما رو به خون شهدا سوگند می دهم که این ویروس ۱۰ ماهه کشف حجاب رو که در غیاب ۱۰ ماهه گشت ارشاد برای اولین بار در طول حیات نظام اسلامی قبح کشف حجاب و حتی کشف مانتو شکسته شد رو از سطح معابر و میادین، مترو ، پاساژها جمع کنید، تا پارسال بدحجاب فقط چندتارمو حتی با مانتو بازداشت و روانه ون میشد، چرا کشف حجاب مطابق قانون بازداشت و روانه ون نمی شوند!؟ این هنجارشکنان نافرمان در امتداد اغتشاشات اینبار با نافرمانی درصدد آسیب به نظام هستن و با تذکر تمکین نمی کنن و چهارمتر اون طرف تر دوباره قانون شکنی می کنن