دبیر اجرایی نخستین جشنواره آب در آئینه رسانه گفت: پیرو درخواست همکاران رسانه‌ای، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره آب در آئینه رسانه تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره آب در آئینه رسانه تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، احد یگانه صبح یک شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: خبرنگاران، عکاسان، روزنامه‌نگاران و گزارشگران رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری می‌توانند آثار خود را در بخش‌های خبر و یادداشت، گزارش، عکس (مستند اجتماعی)، گزارش تصویری و فیلم کوتاه تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه نخستین جشنواره آب در آئینه رسانه ارسال کنند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره آب در آئینه رسانه یادآور شد: محورهای پذیرش آثار رسانه‌ای، فرهنگ شهروندی و مصرف بهینه آب، مدیریت مصرف آب، آب رسانی و اقتصاد آبی، بحران آب و نقش رسانه‌ها، بحران آب و حفاظت منابع آبی، بازچرخانی و تصفیه آب و آب و توسعه پایدار است.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی AB.resaneh1402@gmail.com و یا پیام رسان های مجازی به شماره ۰۹۳۰۷۶۹۰۸۹۷ ارسال نمایند.

یگانه در پایان سخنان خود تاکید کرد: فقط آثاری که در رسانه‌های نوشتاری، دیداری، شنیداری (رسمی ثبت شده) منتشر شده، اجازه شرکت در جشنواره را دارند و هر خبرنگار می‌تواند برای شرکت در جشنواره سه اثر خود را از یک رسانه به دبیرخانه ارسال نماید.

بر اساس این خبر نخستین جشنواره آب در آئینه رسانه با همکاری سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی توسط شرکت آب منطقه‌ای استان و پایگاه خبری تحلیلی جارچی آذربایجان مهر ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.