معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از ثبت‌نام بیش از ۱۱۰۰ حامی در پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در همایش شیرخوارگان حسینی خراسان رضوی خبر داد. 

ثبت‌نام بیش از ۱۱۰۰ نیکوکار بعنوان حامی در پایگاه‌های کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید غلامی اظهار کرد: همزمان با برپایی مراسم شیرخوارگان حسینی، ثبت‌نام از نیکوکاران در طرح اکرام ایتام کمیته امداد در پایگاه‌های سراسر استان انجام شد. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در مراسم شیرخوارگان حسینی که به رسم همه ساله در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، ۶۰ پایگاه اکرام و ایتام استان در محل برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی از جمله «حسینیه‌ها، هیئات مذهبی، امامزادگان و بقاع متبرکه» سطح استان مستقر شدند. 

وی با بیان اینکه ۱۱۰۰ نیکوکار حمایت مالی بیش از ۱۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین را عهده دار شدند، گفت: از ۶۰  پایگاه در استان، تعداد ۱۳ پایگاه در مشهد فعال بوده است. 

غلامی تصریح کرد: ۱۵۰ هزار حامی در استان، از ۴۴ هزار فرزند یتیم و محسنین‌ حمایت می‌کنند. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با تشریح شیوه‌های حمایت از فرزندان معنوی، گفت: متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات و مراکز نیکوکاری، با ارسال عدد یک به ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۱ یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.