تیم ملی کاراته بانوان و آقایان کشورمان با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ برسکوی سوم آسیا ایستاد.

کاراته قهرمانی آسیا| با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ ایران سوم آسیا شد

به گزارش  قدس آنلاین، نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، امروز(یکشنبه - یک تیرماه) با برگزاری دیدارهای نهایی کومیته و کاتای تیمی برگزار شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا در کومیته تیمی آقایان، یک مدال نقره در کومیته تیمی بانوان و یک مدال برنز در کاتای تیمی آقایان شدند.

در پایان این مسابقات تیم قزاقستان با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز برای اولین بار قهرمان آسیا شد. ژاپن با 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز به مقام دوم رسید و تیم ملی کاراته ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 7 برنز در حالی که در تعداد مدال طلا با دو تیم قزاقستان و ژاپن برابر بود و در تعداد مدال برنز نیز از این تیم‌ها برتر بود تنها به خاطر یک مدال نقره کمتر در جایگاه سوم ایستاد.

اردن با 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز، هنک‌کنگ با 2 مدال طلا و یک برنز، ویتنام با یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز، چین تایپه با یک طلا و 3 برنز، اندونزی با یک یک مدال طلا و دو برنز و عربستان سعودی با یک مدال طلا و یک برنز به تریت در جایگاه‌های چهارم و دهم ایستادند.

در 19 دوره برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، ایران یک دوره  در سال 2012 به عنوان قهرمانی دست یافت، 11 دوره در سکوی دوم ایستاد و 3 دوره در جایگاه سوم قرار گرفت و در سه دوره نیز چهارم شده است.

در این مسابقات بهنام دهقان‌زاده، آتوسا گلشادنژاد و کومیته تیمی مردان موفق به کسب مدال طلا شدند، بهمن عسگری و کومیته تیمی بانوان به مدال نقره رسیدند و فاطمه صادقی، ابوالفضل شهرجردی، امیر مهدی‌زاده، فاطمه سعادتی، سارا بهمنیار، سجاد گنج‌زاده و کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند.

هدایت تیم کشورمان در این مسابقات در بخش مردان برعهده سیدشهرام هروی و در بخش بانوان برعهده فرخناز ارباب بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.