جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی دشمن را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.

در حمله شبانه؛ اهداف زمینی دشمن توسط جنگنده های سوخو ۲۴ و اف۴ منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، امیر علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت ۱۴۰۲ گفت: پس از بمباران موفقیت آمیز مواضع دشمن فرضی توسط هواپیماهای بمب افکن راهبردی سوخ و۲۴، جنگنده بمب افکن‌های اف ۴ با شلیک موشک‌های ارتقا یافته و دور ایستای قاصد با استفاده از اصل غافلگیری شبانه و در ارتفاع پست اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

وی افزود: انجام تیراندازی علیه اهداف هوایی، با سرعت و در ارتفاعات مختلف و با استفاده از انواع موشک‌های لیزری، تلویزیونی حرارتی، راداری و انواع راکت‌ها و بمب‌های تولید شده توسط متخصصان داخل کشور، یکی از بخش‌های مهم این مرحله از رزمایش بود.

امیر رودباری اظهار کرد: استفاده از فلر برای روشنایی صحنه نبرد در راستای شناسایی و انهدام اهداف و پرنده‌های مشابه توسط هواپیمای اف ۴ در این رزمایش بود.
سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت بیان داشت: در ادامه اجرای این رزمایش عملیات سوختگیری هوایی از تانکر سوخت رسان بوئینگ ۷۰۷، به منظور اجرای پوشش هوایی در ارتفاع پست توسط جنگنده‌های اف ۱۴ با موفقیت انجام شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.