مربی تیم ملی کاراته بانوان ایران، گفت: از عملکرد تیم راضی هستیم اما اگر مسابقات تدارکاتی داشتیم و تجربه بازیکنان بیشتر بود، نتایج بهتری می‌گرفتیم.

مربی تیم ملی کاراته بانوان: با نفرات بیشتر نتایج بهتری می‌گرفتیم

به گزارش قدس آنلاین، پگاه زنگنه  در خصوص عملکرد بانوان کاراته کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: در بخش انفرادی این ظرفیت را داشتیم تا دو مدال دیگر هم کسب کنیم اما فکر می‌کنم شرایط ذهنی بچه‌ها کمی برای آنان مشکل‌ساز شد تا لیلا برجعلی و مبینا حیدری به چیزی که حقشان بود، دست پیدا نکنند.

زنگنه: گلشادنژاد ستاره مسابقات بود/ تجربه نفرات بیشتر، نتایج بهتری می‌گرفتیم

وی ادامه داد: سایر نفرات عملکرد خوبی داشتند. آتوسا گلشادنژاد توانست دارنده مدال برنز المپیک توکیو از چین، قهرمان آسیا از قزاقستان و قهرمان دو دوره قهرمان آسیا از امارات را شکست دهد و طلایی شود. او در مبارزات انفرادی، حتی یک امتیاز هم از دست نداد و ستاره مسابقات بود.

زنگنه عنوان کرد: سارا بهمنیار چند ماه گذشته جراحی سختی داشت و ورزشکاری که می‌خواهد ریکاوری کند نیاز به زمان زیادی دارد اما از برنز او راضی هستیم. فاطمه سعادتی هم مبارزه‌های خوبی ارائه کرد و می‌توانست به فینال برسد که با یک اشتباه کوچک به این مهم نرسید تا به مدال برنز بسنده کند. حریف چین‌تایپه که فاطمه به او باخت، در نهایت مدال طلا گرفت.

زنگنه: گلشادنژاد ستاره مسابقات بود/ تجربه نفرات بیشتر، نتایج بهتری می‌گرفتیم

مربی تیم کاراته بانوان ایران در ادامه به مبارزات کومیته تیمی اشاره کرد و گفت: در کومیته تیمی بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند. مبینا حیدری در مبارزه دوم در حالی که سه بر صفر پیش بود آسیب دید و از تاتامی بیرون آمد تا حریف برنده اعلام شود. با این حال سایر نفرات تلاش کردند و تیم ما با پیروزی‌های ارزشمند به فینال رسید. برتری مقابل ازبکستان، ژاپن و چین‌تایپه در کومیته تیمی برای ما بسیار مهم بود.

قهرمان اسبق آسیا، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر مقداری فشار مسابقات کمتر بود و مبارزات با فاصله زمان بیشتری برگزار می‌شد و بازیکنان جوان ما تجربه بیشتری داشتند، نتیجه بهتری در فینال برابر ویتنام می‌گرفتیم.

وی افزود: خدا را شاکرم که نتایج خوبی به دست آمد. اگر از دوره قبل مسابقات تا به امروز دیدارهای تدارکاتی داشتیم، نتایج بهتری کسب می‌شد. فراموش نکنیم که ۶ مدال طلای بخش بانوان بین ۶ کشور تقسیم شد.

زنگنه: گلشادنژاد ستاره مسابقات بود/ تجربه نفرات بیشتر، نتایج بهتری می‌گرفتیم

نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی مالزی برگزار شد که تیم ایران در مجموع دو بخش مردان و زنان با کسب ۳ طلا، ۲ نقره و ۷ برنز به مقام سومی رسید. در این بین، سهم تیم ملی بانوان در بخش کومیته، یک طلا، یک نقره (کومیته تیمی) و دو برنز بود.

قزاقستان با ۳ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز برای نخستین بار قهرمان شد و ژاپن با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.