نظامیان صهیونیست با چندین دستگاه بولدوزر و بیش از ۶۰ خودروی نظامی بامداد امروز به اردوگاه «نور شمس» در طولکرم واقع در کرانه باختری یورش بردند.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به اردوگاه «نور شمس» در طولکرم

به گزارش قدس آنلاین، بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی همچون نبرد اخیر در اردوگاه جنین، خیابان‌ها و معابر اصلی اردوگاه نورشمس را تخریب کردند.

منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که در جریان این حمله، نیروهای مبارز فلسطینی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

سرایا القدس ـ گردان طولکرم ـ اعلام کرد که  نیروهای مبارز این گروه توانستند با کار گذاشتن بمب در یک دستگاه بولدوزر رژیم صهیونیستی آن را از کار بیندازند.

گزارش شده است که تعدادی از جوانان مقاومت فلسطین در جریان این حمله توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند، هنوز از تعداد افراد بازداشت‌شده در جریان این حمله خبری منتشر نشده است.

خبرنگار الجزیره قطر از زخمی شدن دو فلسطینی در جریان این یورش خبر داد و گزارش داد که صهیونیست‌ها پس از حمله به این اردوگاه، آن را به محاصره کامل خود در آوردند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان اشغالگر بعد از تخریب گسترده برخی خیابان‌ها و منازل، از اردوگاه نورشمس عقب‌نشینی کردند.

گزارش‌ها حاکی است که نیروهای اشغالگر اسرائیلی همچنین به اردوگاه "عقبه جبر" در شهر اریحا واقع در کرانه باختری یورش بردند.

نظامیان صهیونیست بعد از محاصر منزلی در "عقبه جبر" که به‌دنبال فرد تحت تعقیب بودند، از این اردوگاه خارج شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.