رئیس اجرای طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هدف‌گذاری شده است تا در سال جاری گازرسانی به ۶۵ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید شهری و روستایی انجام شود که در حال حاضر نیز مطابق برنامه زمان‌بندی در حال اجرای پروژه‌ها هستیم.  

هدف‌گذاری برای گازرسانی به بیش از ۶۵ هزار مشترک جدید در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد ایمانی‌فر در خصوص عملیات گازرسانی به روستاها در خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون ۲۶۱۱ روستا در خراسان رضوی گازرسانی شده که بیشترین تعداد روستای گازدار در بین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

رئیس اجرای طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی شرکت گاز خراسان رضوی افزود: ۱۸۸ روستای واجد شرایط باقی مانده است که این تعداد نیز در حال گازرسانی است. با اتمام این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد روستاهای واجد شرایط استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی تصریح کرد: خراسان رضوی علاوه بر بیشترین تعداد روستا، بیشترین جمعیت روستایی گازدار تحت پوشش کشور را داراست.

ایمانی‌فر در خصوص اعتبارات اختصاص داده شده به عملیات گازرسانی در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: بر اساس مصوبه سفر ریاست محترم جمهور به خراسان رضوی طی سال جاری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در زمینه گازرسانی روستایی استان هزینه خواهد شد

رئیس اجرای طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی شرکت گاز خراسان رضوی به شرح هدفگذاری برای گازرسانی به روستاهای خراسان رضوی پرداخت و تاکید کرد: هدف‌گذاری شده است تا در سال جاری گازرسانی به ۶۵ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید شهری و روستایی انجام شود که در حال حاضر نیز مطابق برنامه زمان‌بندی در حال اجرای پروژه‌ها هستیم.  

وی خاطرنشان کرد: استان با بیشترین متراژ شبکه گازرسانی رتبه اول این بخش را در کشور دارا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.