جاستین ویکی، بدنسازی که پس از انجام یک حرکت اسکوات معمولی، به طرز فاجعه‌باری در باشگاه درگذشت.

عکس| مرگ ترسناک در باشگاه بدنسازی؛ گردن آقای ستاره زیر وزنه خرد شد!

به گزارش قدس آنلاین، ورزش کردن می‌تواند مجموعه‌ای از عملکردها را به همراه داشته باشد که برخی از آن‌ها عبارتند از ظاهر خوب و احساس قوی بودن. در حالی که بسیاری از ما مشتاقانه منتظر رفع خستگی بعد از یک هفته کاری پرمشغله هستیم، دیگران با اشتیاق در باشگاه تمرین می‌کنند و خود را تحت فشار قرار می‌دهند.

با این حال، بلند کردن اجسام سنگین با مجموعه‌ای از خطرات همراه است و همیشه طبق برنامه پیش نمی‌رود. حتی زمانی که یک نمربی و همکار در دسترس باشد. در خبر غم انگیزی که توسط بالی دیسکاوری عنوان شده، جاستین ویکی در پی یک حادثه وحشتناک در باشگاه درگذشته است.

جاستین ویکی، بدنساز اهل بالی اندونزی بود که روز گذشته و در سن ۳۳ سالگی، پس از انجام یک حرکت اسکوات معمولی، به طرز فاجعه‌باری در باشگاه درگذشت. براساس گزارش‌ها، این بدنساز در حال تلاش برای انجام اسکوات پشت به وزن ۲۱۰ کیلوگرم بود که طی یک سانحه غیرمعمول جانش را از دست داد.

در ویدئویی که از این حادثه تلخ بیرون آمده، این بدنساز، درحالیکه تلاش دارد پاهایش را زیر وزنه صاف کند و بالا بیاید، به‌دلیل سنگینی وزنه‌ها روی شانه‌هایش نمی‌تواند تعادل خود را حفظ کند و ناگهان وزنه از پشت روی گردنش سقوط می‌کند. هالتر ۲۱۰ کیلوگرم او را به جلو هل می‌دهد و در یک پیچ و تاب این هالتر سنگین به پشت گردن او برخورد و سر او را با زاویه ای وحشتناک روی زمین فرود می‌آید.

پس از وقوع این حادثه، جاستین با گردن شکسته و فشار شدید اعصاب حیاتی متصل به قلب و ریه‌هایش به بیمارستان محلی منتقل شد. با این حال، با وجود تلاش جراحان، او اندکی پس از یک عمل اورژانسی جان باخت.

جاستین ویکی-2


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.