رئیس اداره برنامه‌ریزی و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن در مناطق دارای بافت فرسوده مشهد و سایر شهرهای خراسان رضوی به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

مبلغ وام مسکن در بافت فرسوده خراسان رضوی ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس خراسان، سمانه نصراللهی اظهارکرد: این میزان وام در بافت فرسوده مشهد به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها به ۹۰۰ میلیون ریال با کارمزد چهار درصد رسیده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پیش از این وام ودیعه مسکن در بافت فرسوده مشهد برای هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها برای هر واحد ۴۵۰ میلیون ریال بود که این میزان با پیگیری شرکت بازآفرینی شهری ایران و همکاری صندوق کارآفرینی امید، افزایش یافته است.

وی گفت: مالکان پلاک‌های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می‌توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند، در این راستا متقاضیان باید با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ‌نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام کنند.

نصراللهی خاطر نشان کرد: تاکنون چهار هزار و ۵۱ متقاضی ساخت واحد در بافت فرسوده شهری خراسان رضوی برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک معرفی شده اند که از این تعداد سه هزار و ۴۲۰ نفر وام را دریافت کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.