فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم های ویژه پیشگیری از سرقت به ویژه در هسته مرکزی شهر برای خدمات‌رسانی بیشتر به زائران و مجاوران رضوی تشکیل شد.

تیم ویژه پیشگیری از سرقت در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد تشکیل شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در این ایام چند تیم تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد برای پیشگیری از جیب بری، قاپ زنی، سرقت محتویات خودرو در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی مشهد فعالیت خود را از امروز تا پایان مراسم مذهبی تاسوعا و عاشورای حسینی آغاز کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در همین راستا برای خدمات‌رسانی بیشتر به زائران و مجاوران در این ایام یک تیم ویژه رسیدگی به امور افراد گمشده به صورت تمام وقت در پایگاه ثامن الائمه(ع) پلیس آگاهی مشهد واقع در میدان بیت المقدس مستقر شده است.

وی گفت: شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن ۰۵۱۲۱۸۲۷۰۱۶ و۰۵۱۲۱۸۲۷۰۲۰ راهنمایی و مشاوره شوند و یا مشکلات خود را در زمینه افراد گمشده مطرح و پیگیری کنند.

نگهبان افزود: همچنین با توجه به حضور گسترده مشتاقان خاندان عصمت و طهارت در قالب دسته‌های عزاداری در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی، فرماندهی انتظامی مشهد تمهیدات ویژه ترافیکی و امنیتی را به اجرا در می‌آورد.

فرمانده انتظامی مشهد از شهروندان و مسوولان هیات‌های مذهبی خواست تا با رعایت محدودیت های ترافیکی و توصیه‌های انتظامی، پلیس را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.