دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: یکی از تاکتیک‌های دشمن برای مقابله با تشیع حمله به نقاط قوت اعتقادی جوامع شیعه است.

تاکتیک دشمن برای مقابله با تشیع حمله به نقاط قوت اعتقادی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، مهدی رضایی امروز در همایش آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در نبرد شناختی که در سالن همایش جمعیت هلال احمر در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در حوزه مقابله با تشیع از تاکتیک وارونه جلوه دادن خوب و بد استفاده می‌کند و اعتقادات جوامع شیعه را مورد حمله قرار می‌دهد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، افزود: در این تاکتیک دشمنان منکرات را خوب و معروفات را بد جلوه می‌دهند. از این رو جهاد تبیین و روشنگری باید بین آحاد جامعه نهادینه شود و در برابر انحرافات اعتقادی بی‌تفاوت نباشند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز اکثر جوانان با فضای مجازی درگیر شده‌اند و در برابر آنها دشمن هوشمندی قرار گرفته که از تمام ابزار برای حمله به اعتقادات و تفکرات جوانان استفاده می‌کند.

رضایی تصریح کرد: دشمنان بارها ادعا کرده‌اند، توانسته‌اند نقاط قوت جامعه تشیع را شناسایی کنند. دشمن می‌داند جامعه تشیع به امام حسین علیه‌السلام بسیار حساس است، در ماه محرم و صفر هر فردی با هر رویکردی رو به هیأت‌های عزاداری می‌آورد پس بهترین فرصت برای دشمن است تا اعتقادات تشیع را مورد حمله قرار دهد و با آن مبارزه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.