معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ایجاد یک مرکز تبادل فناوری می‌تواند یک اقدام مهم باشد که دانشمندان و فناوران جهان اسلام را گرد هم بیاورد.

مشهد می‌تواند مرکز تبادل فناوری جهان اسلام شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ابوالفضل چمندی در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان استان خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی به دلیل وجود حرم مطهر رضوی یک ماموریتی تعریف کرده که مرجعیت علمی در جهان اسلام داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد یک مرکز تبادل فناوری می‌تواند یک اقدام مهم باشد که دانشمندان جهان اسلام را گرد هم بیاورد.

وی گفت: استانداری حامی این پروژه است و بنای این پروژه که در یک مرکز گردشگری تجاری قرار دارد پیشرفت‌های فیزیکی داشته است.

چمندی گفت: مرکز فناوری هوش‌مصنوعی اهمیت دارد و ظرفیت زیادی در مشهد هم برای آن وجود دارد. پارک علم و فناوری خصوصی را می توانیم در مشهد داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در حوزه اعتبارات برخی استان‌ها مانند مشهد نیستند و بعد از تهران مشهد و خراسان رضوی در حوزه فناوری قرار دارد. مشهد در این حوزه در جهان اسلام حرف برای گفتن دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.