رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: مبلغ ۲ میلیارد ‌و ۶۶۷ میلیون ریال اضافه دریافتی از زائران به آن‌ها بازگشت داده شده و برای واحدهای متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی مشهد خبر داد: عودت بیش از ۲.۵ میلیارد ریال وجه اضافی‌ اخذ شده به زائران

به گزارش قدس خراسان، حسین امیرکلالی اظهار کرد: بازدیدهای نظارتی توسط ۱۳۰ نفر از بازرسان منتخب میراث‌ فرهنگی و گردشگری متشکل از کارشناسان تشکل‌های گردشگری در محورهای مواصلاتی منتهی به حرم مطهر و با مشارکت سایر دستگاه‌های نظارتی شامل اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اداره نظارت اماکن عمومی انجام شده است.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد ادامه داد: طی این مدت تعداد ۵۲۱۲ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری مشهد انجام شده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق ۲۱۷ شکایت دریافتی به پایگاه‌های ثابت و سیار نظارتی میراث فرهنگی، مبلغ ۲ میلیارد ‌و ۶۶۷ میلیون ریال اضافه دریافتی از زائران به آن‌ها بازگشت داده شده و برای واحدهای متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

امیرکلالی بیان کرد: برای واحدهای متخلف که نواقص نظارتی داشتند طی این مدت ۱۳۸۷ مورد تذکر، ۲۹۶ مورد اخطار و ۲۹۴ مورد پلمب مطابق با ماده ۱۷ آیین‌نامه صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.