رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو در آزادراه زنجان- قزوین هشت مصدوم " سه کودک و پنج بزرگسال" برجای گذاشت که توسط نیروهای امدادگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

واژگونی یک دستگاه خودرو در زنجان هشت مصدوم به دنبال داشت

به گزارش قدس آنلاین داریوش تقی‌لو روز جمعه افزود: امروز با گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی کوییک در کیلومتر ۲۵ مسیر شمالی آزادراه زنجان- قزوین بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های مروارید، قره بلاغ و صبا به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: این حادثه هشت مصدوم به دنبال داشت که توسط نیروهای اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان موسوی انتقال داده شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پایگاه‌ها و کارکنان اورژانس و نیروهای بهداشتی برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی برای ارائه خدمات پیش بیمارستانی به عاشقان حسینی در آماده باش کامل به سرمی‌برند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان ادامه داد: اورژانس هوایی استان نیز آماده ارائه خدمات بوده و اتوبوس آمبولانس این مرکز با قابلیت امدادرسانی در حوادث با مصدومان متعدد احتمالی در آماده‌باش کامل هستند.

وی یادآور شد: ۲۱ پایگاه شهری، ۴۲ پایگاه جاده‌ای که شامل یک فروند بالگرد و تعداد ۴۹۰ نفر از کارکنان اورژانس در کل استان به صورت شبانه‌روزی در دهه محرم آماده خدمت‌رسانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.