فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: ایستادگی در برابر ظلم پیام عاشورا است که وظیفه داریم آن را به گوش همگان برسانیم.

ایستادگی در برابر ظلم پیام عاشورا است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم عاشورای حسینی در جمع عزاداران شهرک سازمانی منطقه پدافند هوایی مشهد با اشاره به ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین «ع» و یاران با وفایش اظهار کرد: محرم و عاشورا بستر ساز بسیاری از مبارزات در جهان است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرقی بابیان اینکه پیام نهضت عاشورا که ایستادگی و مقاومت در برابر دنیای استکبار است را باید به گوش جهانیان برسانیم، گفت: امام حسین «ع» به ما آموخت که در برابر ظلم و ستم باید ایستادگی کرد.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر مراسم اربعین به ما آموخت که حادثه کربلا ماندگار بوده و فراموش شدنی نیست، افزود: دشمنان اهل بیت با هیچ حربه‌ای نمی‌توانند این حادثه را کمرنگ کنند.

معصومی با اشاره به اینکه اجتماع امروز مردم در مشهد دشمنان نظام و رهبری را خشمگین کرده است زیرا نشان می‌دهد مردم هنوز حادثه کربلا را فراموش نکرده‌اند، تصریح کرد: ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ عاشورایی در برابر فرهنگ شرق و غرب ایستادگی کرده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ادامه داد: مسئله عاشورا یکی دیگر از ویژگی‌های برتری امت اسلامی است که در این جریان توبه حضرت آدم برای اولیای الهی کلید ‌خورد.

 وی با بیان اینکه جامعه امروز نیاز به جوانان متعهد و انقلابی دارد اظهار داشت: حضرت ابوالفضل‌ العباس «ع» مطیع للله بود، در لفظ و عمل ولایت‌مدار بود و وفاداری، مهربانی، معرفت و بصیرت از ویژگی‌های قمر بنی‌هاشم بود و امروز جامعه اسلامی ما به چنین جوان‌هایی نیاز دارد.

معصومی با بیان اینکه امروزه دشمنان می‌خواهند اسلام را باب دل خودشان بزک کنند، اضافه کرد: اسلامی می‌خواهند که جهاد نداشته باشد، امر به معروف نداشته باشد! در مورد اسلام رحمانی صحبت می‌کنند که درحالی کشوری می‌خواهند که با اسرائیل رفیق گرمابه و گلستان باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرقی با اشاره به اینکه در این مسیر باید فرامین مقام معظم رهبری مدنظر قرار بگیرد، ادامه داد: مستکبران عالم بدانند که ما تربیت شده مکتب فاطمه «س» و حسین «ع» هستیم و در این راستا با کسی سازش نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی در خصوص عاشورا و امام حسین«ع» امری دشوار است، اضافه کرد: اهل بیت و قرآن از هم جدا نیستند، در زیارت عاشورا نیز ایشان شریک قرآن صفت گرفته اند، این نشان می‌دهد به هر دو باید تکیه کرد، همانطور که در قرآن خللی وجود ندارد، در ائمه و اهل بیت نیز گرایش و باطلی وجود نداشته است.

معصومی با اشاره به اهمیت فراوان اقامه نماز گفت: نماز معراج مؤمن است و روز عاشورای امسال در نماز جمعه عاشورایی خود این معراج الهی را به منصه ظهور خواهیم رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.