مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در مذاکره‌ای با وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف‌های موثر، بهبود وضعیت پروازهای جزیره کیش را پیگیری می‌کنیم.

اعطاء مشوق به ایرلاین‌ها در کیش/امیدوارم رویکرد سازمان هواپیمایی به گردشگری مثبت باشد

به گزارش قدس آنلاین، رحیم سرهنگی صبح امروز (هفتم مردادماه) در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان حوزه‌های مختلف گردشگری، افزود: برگزاری رویدادها و جشنواره‌های جذاب، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و برجسته سازی جاذبه‌های کیش برای بازارهای هدف داخلی و خارجی از مؤلفه‌های اصلی رونق بخشی به حوزه گردشگری کیش است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد کیش خود را بخشی از بدنه و جامعه اقتصادی و گردشگری کیش می‌داند، خاطرنشان کرد: همه متعهد هستیم در زمینه پیشرفت و توسعه کیش از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

سرهنگی با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش پرواز ها، بیان کرد: در مذاکره‌ای با وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف‌های موثر در بهبود این وضعیت، موضوعات مربوطه را پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با دو رویکرد درازمدت و کوتاه‌مدت برنامه‌های مدون در دستور کار قرار گرفته و حضور ایرلاین‌ها در کیش و اعطاء مشوق به آن‌ها از جمله برنامه‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش در این زمینه است و به نتایج خوبی هم رسیدیم.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: با فعال‌تر شدن و مشارکت بیشتر بخش‌های خدماتی و آژانس‌ها امیدواریم سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین ها نیز رویکرد متعادل و مثبتی به حمل و نقل حوزه گردشگری داشته باشند.

سرهنگی خاطرنشان کرد: با تمرکز بیشتر بر رفاه حال کیشوندان، امتیازات خوبی به کارت کیشوندی به ویژه در زمینه استفاده از حمل و نقل هوایی اختصاص خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.