مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۶۳ رشته انشعاب غیرمجاز آب در استان شناسایی و قطع شده است.

قطع ۳۶۳ انشعاب غیرمجاز آب در ایلام

به گزارش قدس آنلاین،  پرویز ناصری روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: وجود انشعاب‌های غیرمجاز در شهرها و روستاها علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی شرکت آب و فاضلاب، هزینه‌های هنگفت مالی و معنوی به شرکت تحمیل کرده که خدمات مستمر و مطلوب به مردم را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

وی با تاکید بر جدیت شرکت آب و فاضلاب در برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز افزود: با اقدام این شرکت در سال جاری تعداد ۳۶۳ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و قطع شدند.

مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب ایلام با تاکید بر اینکه آبفا مسئول تامین آب خانه باغ‌ها و گلخانه ها ودام‌ های سنگین نیست، تاکید کرد: امسال برخورد با انشعابات غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و جدی شرکت آبفای استان در دستور کار قرار گرفته و تاکنون نیز اقدامات موثری در شناسایی انشعابات غیرمجاز با مصرف بالا انجام شده است.

ناصری از مشترکان خواست در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب ، مشترکین مرکز استان از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت (۱۲۲) و افراد سایر شهرستان ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام (۲۲۳۰۱۴۱) و یا تماس با آبفای شهرستان خود ، مانع تضییع حقوق همه ی مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده ی شهر و روستای خود شوند.

وی بیان داشت: برداشت غیرمجاز و غیرقانونی آب علاوه بر تخریب تاسیسات به خطر افتادن شرایط بهداشتی و آلوده شدن آب را نیز به دنبال دارد و حتی موجب اختلال در آبرسانی می‌شود، به طوری که مناطق گسترده‌ای از شهر با کم‌آبی و بی‌آبی مواجه می‌شود؛ بر همین اساس و با توجه به اثرات مخرب انشعابات غیرمجاز افزایش اقدامات در خصوص مقابله با این پدیده که نوعی آب‌دزدی محسوب می‌شود، در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ابفا ایلام از تعامل و همکاری مطلوب دستگاه‌های نظارتی در زمینه برخورد با متخلفان گفت: قاطعیت دستگاه‌های قضایی در برخورد با دارندگان انشعاب غیرمجاز تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آب دارد و امید است با کمک دستگاه قضایی، انشعابات غیرمجاز در سراسر استان را کاهش دهیم.

بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان ایلام وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.