وزارت امور خارجه روسیه امروز از راه‌اندازی صدور روادید الکترونیکی برای شهروندان ۵۲ کشور از ۱۰ مرداد خبر داد.

روسیه صدور روادید الکترونیکی را از ۱۰ مرداد آغاز می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه امروز شنبه در بیانیه ای از راه اندازی صدور روادید الکترونیکی از روز اول ماه آگوست سال جاری میلادی (دهم مرداد ماه) خبر داد.

 در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه روسیه در این ارتباط آمده است: شهروندان ۵۲ کشور ایران، کشورهای اروپایی، ژاپن، ترکیه، چین، کره شمالی، هند، اندونزی، فیلیپین، بحرین، کویت، مالزی، عربستان سعودی، برزیل، آفریقای جنوبی و سنگاپور می توانند مجوز ورود به روسیه را الکترونیکی دریافت کنند.

زمان بررسی مدارک حداکثر تا ۴ روز تقویمی از تاریخ درخواست خواهد بود.

به گزارش تامیز آو ایندیا، روسیه آماده است تا صدور روادید الکترونیکی را برای دارندگان گذرنامه های ۵۲ کشور از اول آگوست سال۲۰۲۳ راه اندازی کند.

این اقدام به منظور تقویت روابط دو و چندجانبه و ترویج گردشگری بین مسکو و کشورهای مذکور کشور صورت می گیرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط وزارت خارجه روسیه، شهروندان ۵۲ کشور مختلف می توانند از مزایای روادید الکترونیکی استفاده کنند. گزارش‌ ها اضافه می‌ کنند که روادید الکترونیکی حداکثر ظرف ۴ روز پردازش می‌ شود و هزینه کنسولی ۴۰ دلاری هم برای تسهیلات دریافت می‌ شود.

روادید الکترونیکی که به تازگی معرفی شده است، ورود به فدراسیون روسیه را برای مقاصد مختلف از جمله سفرهای کاری، دیدارهای مهمان، گردشگری و شرکت در رویدادهای مختلف تسهیل می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.