مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان را فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

کنگره شهدا، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ شهادت در همدان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار مهدی ظفری در جلسه کمیته رسانه و مطبوعات کنگره شهدا، اظهار کرد: به اعتقاد من هر نهاد و دستگاه اجرایی می‌تواند یک شعبه کوچک از کنگره شهدا باشد و لزومی ندارد که کارها همگی در ستاد کنگره انجام شود. باید همگی قدر این فرصت را بدانیم و با تمام توان درراستای پیشبرد اهداف کنگره شهدا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه چه در ستاد اجرایی و چه در دستگاه‌های مختلف افراد باید به دنبال پیدا کردن بهانه در راستای خدمت به شهدا باشند، تصریح کرد: نیاز است تا با یک بسیج همگانی، کارهای دومین کنگره شهدا را به بهترین شکل ممکن جلو ببریم.

سردار ظفری به نقش مهم رسانه در معرفی کنگره شهدا اشاره کرد و افزود: حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و رسانه در این عرصه نقش و رسالت بزرگی بر دوش دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه روند کنگره باید در احوالات مردم تغییر ایجاد کند، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ناب دفاع‌مقدس، کشور و نظام را در مقابل تهدید نرم و توطئه‌های فرهنگی دشمنان محافظت می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.